Rodzice uczniów chcących zrezygnować z jedzenia obiadu w dniu 22.12.2022 (czwartek) proszeni są o dokonanie zgłoszenia rezygnacji telefonicznie do Sekretariatu Szkoły do środy - 21.12.2022 do godz. 9:00
Brak zgłoszenia, lub zgłoszenie chęci rezygnacji po tym terminie ze względów organizacyjnych nie będzie uwzględniane.
Obiady w dniu 22.12.2022 dostarczone będą do szkoły o godzinie dogodnej dla uczniów i wszyscy zdążą zjeść przed wyjściem ze szkoły.
Harmonogram znajduje się pod linkiem strony: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/kalendarz-roku-szkolnego-20222023
OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA - http://www.oke.krakow.pl/inf/
CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA - https://cke.gov.pl/
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Zagórzu informuje , że dożywianie w szkole rozpocznie się od 05.09.2022 r.
Opłata za obiady po uwględnieniu dopłaty z Urzędu Gminy wynosi:
Cały obiad + kompot/sok -9 zł
Drugie danie +kompot/sok - 8zł
Uczniowie chcący korzystać z obiadów muszą dostarczyć do poniedziałku 05.09.2022r. do godz. 8:30 do Sekretariatu szkoły wypełnioną przez
rodzica deklarację zgłoszenia na posiłki w szkole.
Należy zadeklarować chęć korzystania z posiłków przez całe miesiące, nie ma możliwości zakupu obiadów tylko w wybrane dni.
Deklaracja - zgłoszenie ucznia od września na posiłki w szkole - kliknij TUTAJ
Deklaracja - rezygnacja z korzystania z posiłków kliknij TUTAJ
Przypominamy:
- nazwa logowania: to adres email, który został przekazany i WPROWADZONY do systemu,
- jeżeli nikt adresu z rodziców i uczniów nie podał - nie ma możliwości logowania,
- jeżeli ktoś w międzyczasie zmienił adres mailowy i nim chce się logować - powinien przekazać go do Sekretariatu lub Wychowawcom.
Poniżej - ważna instrukcja:
Procedura logowania po raz pierwszy do systemu oraz w przypadku zapomnienia hasła.
Procedura logowania (w skrócie)